fredag 9. april 2010

Crysis 2 revealfilm er ute. Og det eneste spennende er musikken.

Jeg har samtlige Crysis-spill i et og samme cover på pulten min, i en slik Maximum Edition jeg kjøpte i sommer etter å ha investert den nette sum av rundt regnet 18 000 på ny pc. Det er en kjensgjerning at man trenger en god del hardware for å kjøre spillet på max, og jeg kjøpte det for å bruke det som en test på hvor god PC'en er (og da kan jeg jo skryte litt og si at jeg har stabilt 60 fps med alt på max).

Overraskende nok fant jeg ut at jeg likte Crysis veldig godt, dessverre har jeg aldri kommet så langt som til å faktisk fullføre det.

Og nå er altså Crysis 2 offentliggjort. Selve videoen er en forholdsvis dårlig greie - Hele traileren lukter av dårlig B-film, men musikken er utrolig flott. Dessverre er hele greia med "action satt opp mot rolig sang"-konseptet ikke veldig gjennomført i denne videoen, til det er filmen alt for svak. Mangler reell action egentlig, eksplosjonene er antiklimatiske, posituren til hovedpersonen ser ut som en litt bakfull ragdoll og blodeffektene er forferdelige. Dessuten ser romvesnene ut som halvorganiske navnløse decepticons, og menneskene er forholdsvis frie for detaljer og ser ut som papp.

Men musikken. Den er så forbanna flott. Jeg fant ut at det var Polly Scattergood som synger, desverre er denne coverlåta ingen steder å finne, og kvelden i kveld er dedisert til å finne og ha denne låta i sin helhet.


[lol]Noen som hvordan man får YouTube-videoer til å funke her?[/lol]


2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Fjernet det andre innlegget på grunn av en leif.

    Jeg har ikke klart å finne sangen dessverre.

    Crysis ser ut til å ikke være et spill for meg. Jeg gidder ikke kaste bort mer tid på skytespill. Jeg har prøvd så mange nå og jeg har ikke likt noen av dem.

    SvarSlett