torsdag 22. april 2010

Minimumsaktivitet

Har blitt lite med spilling de siste dagene!

På torsdag hadde jeg planlagt å gå til anskaffelse av Assassin's Creed 2 White Edition, men min lommebok fikk plutselig kontakt med logikken min og jeg fant ut at å gi 700 spenn for et spill jeg allerede eier og ga 600 for når det kom ut - og at jeg i tillegg ikke liker spillet sånn kjempemessig i utgangspunktet - fikk jeg meg bare ikke til å kjøpe den. Sikler over figuren som følger med, den er utrolig stilig.
Har også vurdert samlerutgaven av Alien vs Predator, hvor det følger med en skikkelig stilig facehugger. Men den kosta hele 900 kroner (Spaceworld skal ikke ha skryt for prisene sine i hvert fall) så den forsvant rimelig fort tilbake i hylla der den sto.

Men jeg har forhåndsbestilt Red Dead Redemption til Xbox 360. Har egentlig ingen store tanker om dette spillet, det har ikke vært på radaren min overhodet før en nettkamerat (det er deg, Gal_ape) snakket så varmt om det. Og jo, det ser utrolig stilig ut. Rockstar lager jo ikke dårlige spill, selv om jeg hater Grand Theft Auto IV.

2 kommentarer:

  1. Jeg har Black Edition av AC2. Figuren er rå! Noen ganger må en tenke seg litt om før en kjøper noe. Det er lett å bare dra kortet og kjøpe det en vil. Spaceworld har helt syke priser, det har de alltid hatt. Aldri kjøpt noe derfra omtrent.

    SvarSlett