torsdag 15. april 2010

Splinter Cell Conviction Limited Collector's Edition i boks!

Gikk en tur på Platekompaniet i dag, skulle se om det var noen artige filmer å få tak i. Skulle kjøpe Zombieland (den kom vel ut for en liten stund siden?) men jeg kom aldri så langt, for i spillhylla sto Sam Fisher og siktet på meg i egen figur innelåst i en eske.

Splinter Cell Conviction var spillbart på Gullstikka, så jeg prøvde det allerede da, og mens jeg egentlig ikke fikk det helt positive inntrykket av det da (kan ha noe med antall øl innabords og bråkete personer rundt meg å gjøre), har jeg sett at spillet har fått jevnt over gode karakterer så jeg slo til. 600,- for en slik boks er jo faktisk ikke mye, jeg ga i sin tid samme beløp for Far Cry 2, som jo ikke er verdt mer enn godt under halvparten.

Har ikke spilt noe andre spill i serien utover det første (som jeg faktisk ikke likte noe særlig, mulig det var Metal Gear Solid-rusen som ikke hadde lagt seg)), men jeg slo til.
Er nemlig en uhemmet sucker for figurer. Med i esken følger også soundtracket med, samt opplåsbart utseende på Sam Fisher (Shadow Armor), tidlig tilgang til 3 våpen og nøkkel for betatesting av Ghost Recon Future Soldier når den kommer i sommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar